LOGOTYP

 


Dla dziennikarzy i wystawców CosmeticBusiness Poland przekazujemy logotyp targów do wykorzystania w publikacjach lub w celach reklamowych. Logotyp zawiera grafikę wektorową. Prosimy o przestrzeganie wymienionych poniżej uregulowań prawnych. 


 

 

Uregulowania prawne

Pobieranie plików z logotypami, ich zapisywanie oraz każde kolejne wykorzystanie powyższych logotypów i nazwy imprezy, dozwolone jest tylko pod warunkiem przestrzegania następujących wytycznych:

 Logotypy i nazwa imprezy mogą być wykorzystane przez wydawnictwa i dziennikarzy wyłącznie przy publikacji informacji prasowych.
 W momencie pobierania plików oraz ich zapisywania, jak i w chwili wykorzystywania logotypu lub nazwy imprezy, użytkownik musi być zarejestrowany jako wystawca zbliżającej się edycji targów.
Logotyp lub nazwa imprezy nie mogą być w żaden sposób modyfikowane (wyjątkowo tolerowane będzie jedynie małe odstępstwo od oryginalnego koloru logotypu, powstałe w wyniku jego drukowania).
 Użytkownik, który jest zarejestrowany jako wystawca może wykorzystać logotyp lub nazwę imprezy tylko w okolicznościach związanych z jego udziałem w targach organizowanych przez Leipziger Messe.
 Wykorzystywanie logotypu lub nazwy imprezy w innych niż wymienione powyżej cele - w szczególności przy oznakowaniu towarów i usług osób trzecich - jest zabronione.

Nieprzestrzeganie wymienionych powyżej wytycznych skutkowało będzie sankcjami cywilnoprawnymi - w przypadku złamania przepisów wynikających z ustawy dotyczącej prawa autorskiego będzie groziła odpowiedzialność sądowa.

 


+ Najnowsza informacja prasowa +

CosmeticBusiness Poland potwierdza swoją pozycję największych targów dla polskiego przemysłu kosmetycznego

Czwarta edycja CosmeticBusiness Poland, która odbyła się w dniach 25 i 26 września br., potwierdziła, iż targi te stanowią najważniejsze w Polsce miejsce spotkań dla dostawców produktów i usług dla branży kosmetycznej i detergentowej. W ramach CosmeticBusiness Poland oraz odbywających się równocześnie......