LOGOTYP

 


Dla dziennikarzy i wystawców CosmeticBusiness Poland przekazujemy logotyp targów do wykorzystania w publikacjach lub w celach reklamowych. Logotyp zawiera grafikę wektorową. Prosimy o przestrzeganie wymienionych poniżej uregulowań prawnych. 

 

 

Uregulowania prawne

Pobieranie plików z logotypami, ich zapisywanie oraz każde kolejne wykorzystanie powyższych logotypów i nazwy imprezy, dozwolone jest tylko pod warunkiem przestrzegania następujących wytycznych:

 Logotypy i nazwa imprezy mogą być wykorzystane przez wydawnictwa i dziennikarzy wyłącznie przy publikacji informacji prasowych.
 W momencie pobierania plików oraz ich zapisywania, jak i w chwili wykorzystywania logotypu lub nazwy imprezy, użytkownik musi być zarejestrowany jako wystawca zbliżającej się edycji targów.
Logotyp lub nazwa imprezy nie mogą być w żaden sposób modyfikowane (wyjątkowo tolerowane będzie jedynie małe odstępstwo od oryginalnego koloru logotypu, powstałe w wyniku jego drukowania).
 Użytkownik, który jest zarejestrowany jako wystawca może wykorzystać logotyp lub nazwę imprezy tylko w okolicznościach związanych z jego udziałem w targach organizowanych przez Leipziger Messe.
 Wykorzystywanie logotypu lub nazwy imprezy w innych niż wymienione powyżej cele - w szczególności przy oznakowaniu towarów i usług osób trzecich - jest zabronione.

Nieprzestrzeganie wymienionych powyżej wytycznych skutkowało będzie sankcjami cywilnoprawnymi - w przypadku złamania przepisów wynikających z ustawy dotyczącej prawa autorskiego będzie groziła odpowiedzialność sądowa.

 


+ Najnowsza informacja prasowa +

Bogaty program konferencji oraz szeroka oferta nowości produktowych podczas CosmeticBusiness Poland 2017

Przemysł kosmetyczny cechuje niezwykły dynamizm i silna koncentracja na aktualnych trendach w branży. Przedstawiciele świata beauty stale poszukują nowych i innowacyjnych pomysłów dla swoich produktów oraz pilnie obserwują bieżące i nadchodzące trendy. Sprawdzoną platformą odpowiadającą na te potrzeby są targi......