INFORMACJE PRASOWE

Polityka zrównoważonego rozwoju oraz aktualne trendy w branży

W dniach od 25 do 26 września br. na terenie Warszawskiego Centrum EXPO XXI odbędzie się czwarta edycja Branżowych Targów Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness Poland. Na miesiąc przed rozpoczęciem imprezy znany jest program towarzyszących targom konferencji, w ramach którego zaprezentowane zostaną w sposób kompleksowy bieżące informacje na temat aktualnych trendów oraz kierunków rozwoju branży kosmetycznej.


„Od swojej premiery targi CosmeticBusiness Poland w połączeniu z targami HPCI, stały się najważniejszą imprezą dla branży dostawców dla przemysłu kosmetycznego - dzięki koncepcji stworzenia duetu tych dwóch imprez wystawienniczych, powstała jedyna w Polsce profesjonalna platforma spotkań, prezentująca w jednym miejscu i czasie pełną ofertę dla produkcji kosmetyków - od surowców, projektu produktu, poprzez jego produkcję, aż po opakowania", mówi Ivonne Simons, Dyrektor targów CosmeticBusiness Poland, i dodaje: „Targi CosmeticBusiness Poland to także profesjonalne forum dyskusyjne, umożliwiające wymianę wzajemnych doświadczeń, w ramach którego dostawcy dla branży kosmetycznej oraz producenci kosmetyków już dzisiaj mogą ustalać przyszłe trendy dla całej branży kosmetycznej".
Podczas tegorocznej edycji duetu targów CosmeticBusiness Poland i HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference, ponad 250 wystawców oraz reprezentowanych przez nich firm i marek zaprezentuje na terenie Warszawskiego Centrum EXPO XXI, w hali nr 4, swoje najnowsze rozwiązania związane z rozwojem, produkcją i opakowaniami dla branży kosmetycznej oraz detergentowej. Ponad połowa wszystkich wystawców czwartej edycji targów CosmeticBusiness Poland pochodzi z zagranicy, tj. przede wszystkim z Niemiec, Francji i Włoch.

Trendy w branży kosmetycznej
Branża kosmetyczna to jedna z niewielu gałęzi przemysłu, które charakteryzują się tak dynamicznym rozwojem oraz ukierunkowaniem na aktualne trendy w branży. Wydarzenia przygotowane w ramach tegorocznego programu konferencji targów CosmeticBusiness Poland będą poruszały tematykę związaną z aktualnymi trendami, innowacyjnymi rozwiązaniami oraz inspiracjami dla branży kosmetycznej (Carlin Group), a także ze zrównoważonym rozwojem w przemyśle kosmetycznym (Euromonitor).
Podczas wykładu inaugurującego zaprezentowane zostaną trendy kolorystyczne i inspiracje dla przemysłu kosmetycznego na sezon wiosna/lato 2021. Natomiast podczas odbywających się dwa razy dziennie warsztatów „Wpływ trendów na wybór palety kolorów: marka, opakowanie, produkt", właściciele marek będą mieli okazję do indywidualnych rozmów z ekspertami francuskiej firmy Groupe Carlin International w temacie wykorzystania aktualnych trendów przy kreowaniu nowych produktów. Więcej informacji na http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=202&pkid=288

Zrównoważony rozwój siłą napędową przemysłu kosmetycznego
W branży kosmetycznej coraz większą wagę przywiązuje się do kwestii związanych z ochroną środowiska i ekologią. Wśród przedstawicieli branży bardzo popularne stały się obecnie takie zagadnienia jak redukcja odpadów, transparentność oraz surowce naturalne. Co roku odnotowywany jest 5-cio, a nawet 6-cio procentowy wzrost liczby producentów kosmetyków naturalnych.
Pierwszego dnia targów firma Euromonitor International w swojej prezentacji „Zrównoważony rozwój w przemyśle kosmetycznym: światowe trendy i siła napędowa" przyjrzy się globalnej i regionalnej dynamice rozwoju branży kosmetycznej oraz zmianom zachodzącym w wartościach konsumenckich. Aktualne informacje dotyczące tematyki związanej ze zrównoważonym rozwojem przedstawione zostaną również m.in. w wykładzie o trendach w materiałach samoprzylepnych do etykietowania (Avery Dennison Polska), w prezentacji na temat certyfikowanych kosmetyków naturalnych (Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A.), a także w wykładzie przybliżającym typy materiałów i opakowań przyjaznych środowisku (Unicom International).

Innowacyjne rozwiązania dla opakowań kosmetycznych
Na gości targowych czekają w tym roku liczne nowości ze świata opakowań kosmetycznych: rozwiązania dotyczące zapobiegania podrabianiu opakowań (Multifol), innowacyjne technologie służące zabezpieczaniu marki i komunikacji (PC Print), informacje na temat wymogów dla etykiet kosmetycznych (Avery Dennison Polska) oraz rozwiązania z obszaru ekspozycji produktów kosmetycznych w punktach sprzedaży (3m Projekt). Szczegółowy program konferencji targów CosmeticBusiness Poland 2019 znajduje się na stronie: http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=202

P-Beauty - polski rynek kosmetyczny na drodze do sukcesu

Już od lat polski rynek kosmetyczny zaliczany jest do najdynamiczniej rozwijających się rynków w Europie i charakteryzuje się wzrostem PKB na poziomie 3 procent rocznie. Jak wynika z prognoz wzrost ten nie stanowi ostatecznego potencjału, jaki może zostać osiągnięty. Zgodnie ze statystyką przeprowadzoną przez portal Statista szacuje się, że segment Beauty & Personal Care odnotuje do 2023 roku wzrost wartości z 3.963 mln euro do 4.463 mln euro.
Jakie czynniki mające wpływ na rozwój rynku kosmetycznego decydują obecnie o wzroście jego wartości - zagadnienia te omówione zostaną podczas wykładów: „P.Beauty. Polski sektor kosmetyczny - wyzwania, szanse, perspektywy w szybko zmieniającym się świecie" (Cosmetics Insight Poland) oraz "Eksport polskich kosmetyków. Realny biznes czy marzenia" (barbacki CONSULTING). Obydwa wykłady przedstawią specyfikę polskiego rynku kosmetycznego oraz stawiane przed nim wyzwania. Prezentacje nawiązujące do międzynarodowego rynku kosmetycznego, na temat Brexitu (THETA) oraz warunków certyfikacji kosmetyków na rynek Stanów Zjednoczonych (JARS), dostarczą również wielu aktualnych informacji dotyczących branży kosmetycznej.
Już po raz drugi targom CosmeticBusiness Poland towarzyszyć będzie Distributors Lounge, czyli spotkania B2B pomiędzy właścicielami marek i producentami kosmetyków, a dystrybutorami z Europy. Spotkania odbywać się będą w dniu 25 września, a udział w nich jest bezpłatny: www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=202&pkid=278
Bezpłatny wstęp na targi i lista wystawców on-line

Wstęp na targi CosmeticBusiness Poland jest dla przedstawicieli branży bezpłatny. Rejestracja on-line dla odwiedzających: http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=199&pkid=229

Zapraszamy do zapoznania się z katalogiem wystawców on-line: http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=200

Odwiedzający mają także możliwość wzięcia udziału w wydarzeniach odbywających się w ramach targów HPCI: HPCI CEE Scientific Conference oraz HPCI CEE Technical Seminars.
Szczegółowy program dostępny jest on-line: https://www.hpci-events.com/central-and-eastern-europe/education/scientific-conference/

Targi CosmeticBusiness Poland
Targi CosmeticBusiness Poland to polska edycja targów CosmeticBusiness, które organizowane są co roku w czerwcu w Monachium. CosmeticBusiness Poland odbywające się równocześnie z organizowanymi od 2008 roku w Polsce targami HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference, prezentują pełną ofertę dla produkcji kosmetyków, środków czystości oraz chemii gospodarstwa domowego. Właściciele marek oraz producenci mogą tu znaleźć rozwiązania dla projektu produktu, produkcji, opakowania oraz etykietowania. Czwarta edycja targów CosmeticBusiness Poland odbędzie się w dniach 25 i 26 września 2019 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI.

Leipziger Messe
Leipziger Messe należy do pierwszej dziesiątki największych ośrodków targowych w Niemczech i do pięćdziesięciu największych ośrodków na całym świecie. Jest organizatorem imprez targowych w Lipsku oraz w innych miastach w Niemczech i na całym świecie. Do całego koncernu należy pięć spółek córek oraz Lipskie Centrum Kongresowe CCL. Tak skonstruowana grupa wyróżnia się wysokimi kompetencjami targowymi i stanowi przykład profesjonalnej organizacji nowoczesnych imprez wystawienniczych, kongresów i eventów. Dzięki tak szerokiej i różnorodnej ofercie, Leipziger Messe otrzymała w roku 2018 po raz piąty z rzędu tytuł najlepszego usługodawcy z branży targowej, w największym rankingu jaki miał miejsce w tym roku w Niemczech. Łączna powierzchnia użytkowa wszystkich hal wystawienniczych wynosi 111 900 m², natomiast terenów otwartych 70 000 m². W ciągu roku organizowanych jest w Lipsku łącznie ponad 270 wydarzeń, do których zaliczają się imprezy wystawiennicze, kongresy, eventy oraz wydarzenia okołobiznesowe. Imprezy wystawiennicze odwiedzane są przez około 1,2 miliona osób z całego świata, a liczba wystawców to ponad 15 500 przedsiębiorstw. Leipziger Messe jako pierwszy niemiecki organizator imprez wystawienniczych otrzymała certyfikat Green Globe Standard. Zrównoważony rozwój jest integralną częścią biznesowej działalności Leipziger Messe.

Kontakt dla prasy:
Cäcilia Sauer
Rzecznik prasowy targów
CosmeticBusiness Poland
Leipziger Messe GmbH
tel.: +49 (0)341 / 678 6513
e-Mail: c.sauer@leipziger-messe.de

Kontakt w Polsce:
Magdalena Dziemidek
Targi Lipskie Polska Sp. z o.o.
tel.: +48 22 414 44 73
e-mail: info@targilipskie.pl

CosmeticBusiness Poland: www.cosmetic-business.pl
CosmeticBusiness: www.cosmetic-business.com

 

 


+ Najnowsza informacja prasowa +

CosmeticBusiness Poland potwierdza swoją pozycję największych targów dla polskiego przemysłu kosmetycznego

Czwarta edycja CosmeticBusiness Poland, która odbyła się w dniach 25 i 26 września br., potwierdziła, iż targi te stanowią najważniejsze w Polsce miejsce spotkań dla dostawców produktów i usług dla branży kosmetycznej i detergentowej. W ramach CosmeticBusiness Poland oraz odbywających się równocześnie......