INFORMACJE PRASOWE

Czwarta edycja targów B2B dla właścicieli marek, producentów kosmetyków i detergentów oraz ich dostawców


W dniach 25 i 26 września br. na terenie EXPO XXI odbędzie się czwarta edycja Branżowych Targów Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness Poland - wiodącej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej imprezy, umożliwiającej spotkanie dostawców produktów i usług dla dynamicznie rozwijającej się branży kosmetycznej i detergentowej. 

Targi CosmeticBusiness Poland organizowane wspólnie z targami HPCI tworzą jedyną w Polsce profesjonalną platformę B2B, na której prezentowana jest pełna oferta dla produkcji kosmetyków oraz chemii gospodarstwa domowego - od surowców, projektu produktu, poprzez jego produkcję, aż po opakowanie. Oferta ponad 250 wystawców obejmuje również etykietowanie i znakowanie, maszyny do produkcji, konfekcjonowania oraz pakowania, usługi produkcji na zlecenie, produkcji marek własnych, a także koncepcje dla nowych produktów, testowanie i certyfikację oraz doradztwo.

Wiodące marki szukają nowych rozwiązań

Targi CosmeticBusiness Poland to idealne miejsce dla wszystkich właścicieli marek i producentów kosmetyków oraz detergentów poszukujących nowych rozwiązań dla swoich produktów. Wśród odwiedzających targi liczną grupę stanowią osoby decyzyjne, w tym właściciele i przedstawiciele zarządów firm oraz osoby reprezentujące działy technologii produkcji, marketingu i zarządzania produktami. Do grona odwiedzających należą przedstawiciele zakładów produkcyjnych, właściciele marek oraz liczni założyciele start-up'ów z 32 krajów. Wśród odwiedzających ostatniej edycji znaleźli się przedstawiciele m.in. AVA, Bell, Bielenda, Biedronka, DAX, Delia, Dr Irena Eris. Farmona, OCEANIC oraz Ziaja. Atmosfera targów sprzyja nawiązywaniu kontaktów biznesowych, prowadzeniu rozmów handlowych i podpisywaniu kontraktów.

FORUM TRENDÓW

Wykłady, prezentacje i warsztaty - wszystko o nadchodzących trendach prosto z Francji. Renomowana agencja Carlin Creative Trend Bureau zaprezentuje na targach najnowsze trendy i kierunki rozwoju w przemyśle kosmetycznym. 

PACKAGING [R]EVOLUTION

Drugiego dnia targów odbędzie się jedyna w tym roku edycja konferencji opakowaniowejPACKAGING [R]EVOLUTION. Nowości ze świata opakowań, druku etykiet, uszlachetniania i zdobienia oraz designu zaprezentowane zostaną przez cenionych praktyków rynku opakowaniowego. Konferencja dedykowana jest osobom odpowiedzialnym za kreowanie i wdrażanie strategii opakowań, managerom marketingu, managerom marek, grafikom oraz szefom zakupów.

Distributors Matchmaking

Właścicieli marek i producentów kosmetyków, poszukujących dystrybutorów w Europie, organizatorzy zapraszają do bezpłatnego udziału w spotkaniach B2B w ramach Distributors Lounge. Rejestracja uczestników rozpocznie się on-line w maju br.

SAVE THE DATE

Tegoroczna edycja targów zapowiada się bardzo interesująco. Wśród zgłoszonych na ten moment wystawców edycji 2019 znajdują się m.in. firmy z Polski: Unicom International Sp. z o.o., Polpak Sp. z o.o., Aniflex Sp.J., Marc Kolor Sp. z o.o. czy Skrivanek Sp. z o.o.. Swoją ofertę przedstawią także niemieckie firmy, takie jak: Ballerstaedt, Hopf Packaging GmbH, Pfeiffer Consulting, Primera Technology Europe, PACKIT GmbH czy Rosa Heinz GmbH. Poza tym zaprezentują się również ACTI PACK i Union Cosmetic z Czech, Changshu Chitian Cosmetic Packaging i Yuyao Longway Commodity Co.,Ltd z Chin, PONT Packaging z Holandii, Coptis, ALLTUB GROUP i Altus Coating z Francji, a także Discos Srl czy De Ferrari Saira Cosmetic Assist z Włoch. 


 


+ Najnowsza informacja prasowa +

Ruszyła bezpłatna rejestracja on-line

Udana współpraca pomiędzy targami CosmeticBusiness Poland a HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference liczyć będzie w tym roku już cztery lata. W dniach od 25 do 26 września br. na terenie EXPO XXI w Warszawie producenci i właściciele marek będą mieli okazję po raz kolejny zapoznać się z najnowszą......