INFORMACJE PRASOWE

Wielki sukces premiery targów CosmeticBusiness Poland 

Pozytywne opinie wystawców i odwiedzających po pierwszej edycji - targi CosmeticBusiness Poland odbywać się będą w Warszawie cyklicznie raz do roku. 

W dniach od 28 do 29 września 2016 roku udaną premierę świętowały Branżowe Targi Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego - CosmeticBusiness Poland. Zorganizowane równocześnie z targami HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference zgromadziły 250 wystawców i reprezentowanych firm z 11 krajów. W ramach prezentowanej oferty znalazły się produkty i usługi ze wszystkich szczebli produkcji kosmetyków, środków czystości i chemii gospodarstwa domowego, począwszy od projektu produktu, poprzez jego produkcję, aż po opakowania oraz etykietowanie. Targi odwiedzili przedstawiciele branży nie tylko z Polski, ale także krajów sąsiadujących. Uzupełnieniem oferty wystawców był bogaty program konferencji na temat aktualnych trendów w branży kosmetycznej. Kolejna, druga edycja targów CosmeticBusiness Poland odbędzie się we wrześniu 2017 roku także na terenie EXPO XXI w Warszawie.


„Premiera targów CosmeticBusiness Poland zakończyła się dużym sukcesem. Nowa impreza cieszyła się ogromnym zainteresowaniem ze strony odwiedzających, o czym świadczył nie tylko ciągły ruch na korytarzach między stoiskami, ale także prowadzone podczas targów intensywne rozmowy biznesowe", reasumuje Markus Geisenberger, Dyrektor Zarządzający Targów Lipskich GmbH - właściciela marki CosmeticBusiness. „Dzięki CosmeticBusiness Poland w odpowiednim momencie wypełniliśmy lukę na dynamicznie rozwijającym się polskim rynku kosmetycznym tworząc istotne miejsce spotkań dla całej branży kosmetycznej. Brakowało tego typu imprezy w regionie Środkowej i Wschodniej Europy.

Kierując się pozytywnymi opiniami ze strony wystawców i odwiedzających podjęliśmy decyzję o organizowaniu rokrocznie kolejnych edycji targów CosmeticBusiness Poland w duecie z targami HPCI."

Wystawcy doceniają premierową edycję CosmeticBusiness Poland

Podczas premierowej edycji targów CosmeticBusiness Poland zorganizowanej równocześnie z odbywającymi się od 2008 roku w Warszawie targami HPCI, zaprezentowana została kompleksowa oferta z zakresu: surowców, produkcji, opakowań i usług dla producentów kosmetyków i detergentów. Odwiedzający mieli okazję zapoznać się z ofertą 250 firm i marek z 11 krajów. 40 procent wystawców pochodziło z zagranicy, co świadczy o międzynarodowym charakterze warszawskiej imprezy. Oprócz przedsiębiorców z Polski swoje produkty i usługi prezentowały także firmy m.in. z takich krajów jak Niemcy, Francja czy Włochy.

Nie tylko statystyki świadczą o sukcesie targów, ale przede wszystkim opinie wystawców. Paweł Gwardys, dyrektor, Passage Cosmetics Laboratory: "Istotnym argumentem przy podejmowaniu decyzji o udziale w CosmeticBusiness Poland było zaufanie do ich organizatora. Targi Lipskie znamy z perfekcyjnej organizacji targów CosmeticBusiness w Monachium. Widzimy, że nowe targi w Warszawie stanowią istotne miejsce spotkań dla całej branży kosmetycznej nie tylko z Polski, ale i z Europy Środkowej i Wschodniej. W tym regionie od dłuższego czasu brakowało profesjonalnej imprezy wystawienniczej, podczas której mogłaby spotkać się nasza branża. Wystawa w Warszawie stworzyła nam możliwość spotkania się nie tylko z polskimi klientami, lecz także ze specjalistami z Niemiec, Rosji i Ukrainy. Dla naszej firmy już teraz CosmeticBusiness Poland na stałe wpisały się w kalendarz targowy."

Klaus Sindel, prezes zarządu firmy RUSI Cosmetic, jednego z europejskich liderów wśród producentów personalizowanych opakowań i systemów do aplikacji kosmetyków dekoracyjnych, podsumowuje udział firmy w targach CosmeticBusiness Poland: „Założenia, które przyjęliśmy przed targami zostały w pełni spełnione. Nasze stoisko odwiedzili zarówno stali klienci, jak i przedstawiciele firm, z którymi do tej pory nie współpracowaliśmy. Charakter targów, jako platformy B2B, podkreślił fakt, że odwiedzającymi byli przedstawiciele firm podejmujący decyzje zakupowe w swoich przedsiębiorstwach."

Imponująca liczba odwiedzających

Nowe wydarzenie targowe przyciągnęło tłumy odwiedzających, EXPO XXI Warszawa odwiedzili przedstawiciele branży, dla których premierowe połączenie targów CosmeticBusiness Poland oraz HPCI było gwarancją prezentacji pełnej oferty dla tej gałęzi przemysłu. 81% odwiedzających stanowili przedstawiciele rodzimych firm, pozostałe, prawie 20% to w głównej mierze przedsiębiorcy z krajów ościennych - z Ukrainy, Słowacji oraz Czech. W sumie targi odwiedzili goście z 34 krajów.

Znane firmy producenckie kosmetyków, środków czystości i detergentów reprezentowane były przez członków zarządów lub przedstawicieli kluczowych działów: rozwojowych, produkcji, marketingu, czy zakupów - dzięki temu rozmowy prowadzone na stoiskach dotyczyły konkretnych rozwiązań w danym temacie oraz dopracowywania spersonalizowanych usług.

Ivonne Simons, dyrektor targów CosmeticBusiness Poland podkreśla dodatkowo: „Szczególne podziękowania kierujemy do polskich związków branżowych: Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego" oraz „Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego", które w trakcie naszych przygotowań do targów wspierały nas swoją wiedzą i doświadczeniem na rynku kosmetycznym. Doskonała współpraca z EXPO XXI Warszawa wpłynęła na wysoki poziom zakończonych właśnie targów."


Trendy przemysłu kosmetycznego podczas konferencji

Targi CosmeticBusiness Poland zaoferowały wystawcom i odwiedzającym przegląd trendów w branży oraz przedstawiły kierunki rozwoju przemysłu kosmetycznego, a to dzięki bogatemu programowi ramowemu. Targi HPCI również wzbogaciły ofertę samej wystawy o dwie konferencje: „6. HPCI CEE Scientific Conference" oraz „HPCI CEE Technical Seminars 2016".

Podczas pierwszego dnia targów wystawcy prezentowali innowacje w produkcji kosmetyków oraz nowoczesnych opakowań. Omawianymi zagadnieniami były m.in.: prace rozwojowe nad nowoczesnymi barwnikami oraz opakowaniami, ale również tematyka dotycząca Radio Frequency Identification (RFID) - technologii, która zaczyna odgrywać coraz większe znaczenie w branży kosmetycznej.

Podczas drugiego dnia targowego odbyło się „Forum Druku Cyfrowego" zorganizowane przez firmę Aniflex. W ramach forum uczestnicy poznali trendy w designie etykiet i opakowań.

Kolejna edycja duetu targowego CosmeticBusiness Poland oraz HPCI odbędzie się w dniach 27 - 28 września 2017 roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

Relacje filmowe portalu Biotechnologia:


Targi CosmeticBusiness Poland
Targi CosmeticBusiness Poland to polska edycja targów CosmeticBusiness, które organizowane są co roku w czerwcu w Monachium. Premiera targów CosmeticBusiness Poland odbyła się we wrześniu 2016 roku w Warszawie równocześnie z organizowanymi od 2008 roku w Polsce targami HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference. Wspólny termin obu imprez pozwolił na stworzenie profesjonalnej platformy, na której zaprezentowana została pełna oferta dla produkcji kosmetyków, środków czystości oraz chemii gospodarstwa domowego. Właściciele marek oraz producenci mogli tu znaleźć rozwiązania dla projektu produktu, produkcji, opakowania oraz etykietowania. Kolejna edycja targów CosmeticBusiness Poland odbędzie się w dniach od 27 do 28 września 2017 roku w Expo XXI Warszawa.


Targi Lipskie (Leipziger Messe)
Targi Lipskie należą do pierwszej dziesiątki największych ośrodków targowych w Niemczech i do pięćdziesięciu największych ośrodków na całym świecie. Dzięki swojej bogatej tradycji oraz związanemu z nią długoletniemu doświadczeniu Targi Lipskie wypracowały sobie prawdziwie światową renomę. W 2015 roku obchodziły one swój 850-letni jubileusz. Targi Lipskie są organizatorem imprez targowych w Lipsku oraz w innych miastach w Niemczech i na całym świecie. Do całej grupy Targów Lipskich należy pięć spółek córek oraz Lipskie Centrum Kongresowe CCL. Tak skonstruowana grupa wyróżnia się wysokimi kompetencjami targowymi i stanowi przykład profesjonalnej organizacji nowoczesnych imprez wystawienniczych, kongresów i eventów. Dzięki tak szerokiej i różnorodnej ofercie Targi Lipskie otrzymaływ roku 2015 po raz kolejny tytuł najlepszego usługodawcy z branży targowej, w największym rankingu przeprowadzonym w 2015 roku w Niemczech. Rocznie w Lipsku odbywa się około 40 imprez wystawienniczych, prawie 100 kongresów oraz wiele eventów i wydarzeń około biznesowych. Targi odwiedzane są przez około 1,2 miliona osób z całego świata, a liczba wystawców przekracza 10.000 przedsiębiorstw. Wybudowane w 1996 roku Nowe Tereny Targowe zachwycają architekturą ze szkła i stali, a swoim wystawcom i odwiedzającym oferują wysoką funkcjonalność oraz idealne rozwiązania komunikacyjne. Łączna powierzchnia pięciu hal wystawienniczych oraz centralnie położonej Hali Szklanej wynosi 111.300 m², a dodatkowa powierzchnia terenów zewnętrznych to 70.000 m². Do całego kompleksu należy także jedno z najnowocześniejszych w Europie centrum kongresowe Congress Center Leipzig.

Kontakt dla prasy:
Christian Heinz
Rzecznik prasowy targów
CosmeticBusiness Poland
Leipziger Messe GmbH
Telefon: +49 (0)341 / 678 6514
E-Mail: c.heinz@leipziger-messe.de

Kontakt w Polsce:
Magdalena Dziemidek
Przedstawicielstwo Targów Lipskich w Polsce
Targi Lipskie Polska Sp. z o.o.
Telefon: +48 (0)22 414 44 73
info@targilipskie.pl

CosmeticBusiness Poland w Internecie: www.cosmetic-business.pl
CosmeticBusiness w Internecie: www.cosmetic-business.com





 


+ Najnowsza informacja prasowa +

Ruszyła bezpłatna rejestracja on-line

Udana współpraca pomiędzy targami CosmeticBusiness Poland a HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference liczyć będzie w tym roku już cztery lata. W dniach od 25 do 26 września br. na terenie EXPO XXI w Warszawie producenci i właściciele marek będą mieli okazję po raz kolejny zapoznać się z najnowszą......