OPINIE WYSTAWCÓW EDYCJI 2019

Paweł Musiał, Business Development Manager, Invanto Sp. z o.o.:
Targi CosmeticBusiness Poland to pierwsza impreza, na jakiej nasza firma była obecna w charakterze wystawcy i podczas której udało nam się od razu zrealizować zamierzone cele. Ucieszyła nas przede wszystkim duża liczba spotkań na naszym stoisku, a także jakość przeprowadzonych rozmów. Nasze stoisko odwiedzały m.in. osoby oraz firmy dopiero rozpoczynające działalność, osoby reprezentujące pełny przekrój branży kosmetycznej i detergentowej, a także wielu przedstawicieli działów badawczo-rozwojowych, którzy stanowią dla nas naturalnych partnerów. Udało nam się nawiązać wiele nowych kontaktów nie tylko z polskimi firmami, ale również z potencjalnymi partnerami z Węgier, Chin i Francji. Wszystko to potwierdza, iż nasza decyzja dotycząca udziału w targach CosmeticBusiness Poland 2019 była trafiona.


Petra Liebert, Manager ds. Eksportu, PACKIT GmbH:

Zdecydowaliśmy się na udział w targach CosmeticBusiness Poland, ponieważ chcieliśmy umocnić naszą pozycję na rynku Europy Wschodniej. Od wielu lat bierzemy udział w targach CosmeticBusiness w Monachium, dzięki czemu bardzo dobrze znamy koncepcję tej imprezy i dlatego postanowiliśmy wystawić się również na warszawskiej odsłonie tych targów. Bardzo pozytywnie zaskoczyło nas to, że udało nam się nawiązać wiele nowych kontaktów biznesowych, a także przeprowadzić bardzo konkretne i konstruktywne rozmowy handlowe z wysoko wykwalifikowanymi specjalistami z branży. Ucieszyła nas bardzo obecność na naszym stoisku m.in. firm z Polski, Litwy czy Łotwy. Jeśli część nawiązanych przez nas kontaktów przełoży się na wiążącą współpracę nie widzę przeszkód, abyśmy wzięli udział również w przyszłorocznej edycji targów.


Michael Pfeiffer, Dyrektor, Pfeiffer Consulting GmbH:

W zeszłym roku debiutowaliśmy jako wystawca na targach CosmeticBusiness Poland z jasnym celem, wejścia z naszą ofertą usług konsultingowych na polski rynek. Nasza powtórna obecność w tym roku była więc dla nas tym bardziej ważna, aby kontynuować budowanie marki i zaufania do naszej firmy. Podczas tegorocznej edycji skupiliśmy się na prezentacji naszej oferty usług doradczych dla firm zainteresowanych wejściem na światowe rynki, zwłaszcza na rynek Stanów Zjednoczonych, Kanady oraz Azji. Dzięki temu w tym roku udało nam się nawiązać jeszcze więcej nowych, interesujących kontaktów z przedstawicielami polskich marek i firm. Bardzo ciekawym zjawiskiem był fakt, iż wśród odwiedzających nasze stoisko znalazły się również firmy pochodzące spoza Polski, które w związku z podjęciem decyzji o przeniesieniu swojej działalności na polski rynek, poszukują wsparcia ze strony sprawdzonej firmy konsultingowej. Podsumowując nasze uczestnictwo w tegorocznej edycji możemy powiedzieć, że jesteśmy bardzo zadowoleni i już teraz planujemy swój udział w CosmeticBusiness Poland w 2020 roku.


Katarzyna Piątek, Dyrektor Generalna, Polpak Packaging:

W tym roku wystawialiśmy się na targach CosmeticBusiness Poland po raz drugi z rzędu i możemy powiedzieć, że impreza ta jest dla nas jedną z ważniejszych w Polsce platform spotkań dla naszej branży - potwierdził to po raz kolejny nasz udział w tegorocznej edycji: na naszym stoisku gościliśmy kilkuset odwiedzających, co zaowocowało ciekawymi rozmowami z firmami, z którymi do tej pory jeszcze nie współpracowaliśmy. Już teraz widzimy potencjał na długofalową współpracę z częścią z nich. Zaskoczyła nas duża liczba odwiedzających z Europy Zachodniej. Wśród odwiedzających nasze stoisko połowa gości pochodziła z Polski, a druga połowa z zagranicy. Naszymi odwiedzającymi byli przedstawiciele firm produkujących kosmetyki lub detergenty, a więc dokładnie potencjalni odbiorcy naszych produktów.


 

 


+ Najnowsza informacja prasowa +

CosmeticBusiness Poland potwierdza swoją pozycję największych targów dla polskiego przemysłu kosmetycznego

Czwarta edycja CosmeticBusiness Poland, która odbyła się w dniach 25 i 26 września br., potwierdziła, iż targi te stanowią najważniejsze w Polsce miejsce spotkań dla dostawców produktów i usług dla branży kosmetycznej i detergentowej. W ramach CosmeticBusiness Poland oraz odbywających się równocześnie......