OPINIE WYSTAWCÓW EDYCJI 2016

Izabella Kolmetz, Junior Sales Manager, Polipack: Firma Polipack należy do grona wiodących producentów opakowań z tworzyw sztucznych między innymi dla przemysłu kosmetycznego. Podczas targów CosmeticBusiness Polnad mieliśmy okazję zaprezentować całe spektrum działalności naszej firmy, od produkcji, przez opakowania, etykietowanie, a na uszlachetnianiu skończywszy.  Nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem ze strony odwiedzających przede wszystkim z Polski, Niemiec i Rosji. Ale gościliśmy także osoby z Ukrainy, Włoch, Bułgarii i Białorusi. Szczerze mówiąc, nie spodziewaliśmy się tak dużej frekwencji na premierowej edycji targów. Mamy nadzieję, że przeprowadzone rozmowy i zaprezentowane nowości zaowocują nawiązaniem współpracy z naszą firmą.

Michał Sosnowski, Sales Manager, Kaj Sp. z o.o.: Jesteśmy zadowoleni z naszego udziału w targach  i mile zaskoczeni, bo gościliśmy na stoisku dużo odwiedzających nie tylko z Polski, ale i z Niemiec, Rosji, a nawet z Iranu. Wrześniowy termin targów CosmeticBusiness Poland idealnie wpisuje się w międzynarodowy kalendarz targowy. Targi Lipskie znane nam są jako sprawdzony organizator targów CosmeticBusiness w Monachium i dlatego decyzję o udziale w premierowej edycji CosmeticBusiness Poland podjęliśmy bez wahania. Na pewno będziemy rekomendować tą imprezę innym.

Adam Domagalski, Sales Representative, Lifocolor Farbplast Sp. z o.o.: Zadowolenie z udziału naszej grupy w targach CosmeticBusiness w Monachium było dla nas podstawą o podjęciu decyzji o udziale w premierze targów CosmeticBusiness Poland. Podczas targów prowadziliśmy interesujące rozmowy z firmami kreującymi brandy, kreatorami z branży kosmetycznej, marketingowcami oraz firmami opakowaniowymi. Bardzo cieszy nas fakt, że na polskim rynku pojawiła się impreza dedykowana całej branży kosmetycznej. Widzimy duży potencjał rozwoju tej imprezy w kolejnych latach.

Justyna Kierzkowska-Grzyb, Marketing Specialist, Aniflex Sp. j. Głowacka i Wspólnicy: Targi CosmeticBusiness Poland stanowiły dla nas idealne miejsce do zorganizowania kolejnej edycji Forum Druku Cyfrowego. Wysoka frekwencja i duże zainteresowanie, a także moc podziękowań i gratulacji, jakie spłynęły na nas tuż po zakończeniu cyklu prelekcji, sprawiły że jesteśmy absolutnie zadowoleni z przebiegu konferencji, jej organizacji i rezultatów. Podczas targów mieliśmy także własne stoisko, na którym prezentowaliśmy etykiety samoprzylepne wytworzone w dwóch technologiach druku: technologii fleksograficznej i cyfrowej. Nasze stoisko spotkało się z dużym zainteresowaniem, a świetna współpraca z organizatorem  sprawiła, że targi okazały się sukcesem, co przełożyło się na realizację zakładanych planów.   Osoby, które odwiedziły nas na targach pozytywnie oceniały samą inicjatywę i organizację targów.  Producenci branży kosmetycznej zwracali uwagę na to, że w zasadzie „wszystko czego potrzebują" mogą otrzymać uczestnicząc z jednym wydarzeniu.

Paweł Gwardys, CEO, Passage Cosmetics Laboratory: Istotnym argumentem przy podejmowaniu decyzji o udziale w CosmeticBusiness Poland było zaufanie do ich organizatora. Targi Lipskie znamy z perfekcyjnej organizacji targów CosmeticBusiness w Monachium. Widzimy, że nowe targi CBP stanowią istotne miejsce spotkań dla całej branży kosmetycznej nie tylko z Polski, ale i z całej Europy Środkowej i Wschodniej. W tym regionie od dłuższego czasu brakowało profesjonalnej  imprezy wystawienniczej, podczas której mogłaby spotkać się cała branża. Wystawa w Warszawie stworzyła nam możliwość spotkania z klientami nie tylko polskimi, lecz także z  Niemiec, Rosji  i Ukrainy.  Dla naszej firmy CosmeticBusiness Poland na stałe wpisały się w kalendarz targowy. 

Frank Hahlbohm, CEO, Kurt Kitzing GmbH: Nawiązanie współpracy między organizatorami targów CosmeticBusiness i HPCI było bez wątpienia świetnym posunięciem, dzięki któremu obie imprezy tworzą doskonały duet.
Podczas targów zaskoczyła nas w szczególności ilość i jakość przeprowadzonych rozmów. Nasi polscy przedstawiciele mieli doskonałą okazję do nawiązania nowych kontaktów. Stoisko naszej firmy odwiedzili również kontrahenci spoza Polski. Udział naszej firmy w warszawskich targach był bardzo opłacalny. Zaangażowanie organizatorów, a również sam serwis techniczny wpłynęły pozytywnie na nasz odbiór imprezy, jako doskonale zorganizowanego przedsięwzięcia.

Mathias Vetter, Sales Manager, Gramss GmbH: Polski rynek branży kosmetycznej jest dla nas bardzo interesujący, dlatego też decyzję o udziale w targach podjęliśmy od razu po otrzymaniu informacji o ich organizacji. Koncepcja targów CosmeticBusiness jest niezrównana i jesteśmy bardzo zainteresowani, że obok edycji monachijskiej, uzupełniająca ją platforma powstała w Polsce. 
Premierowa edycja była dla nas bardzo udana i założenia, które mieliśmy przed przyjazdem do Warszawy, zostały w pełni zrealizowane. Nasze stoisko odwiedzali goście z różnych krajów, z którymi nawiązaliśmy obiecujące kontakty. Z pewnością będziemy się również wystawiać w przyszłym roku."

Rosa Moussali, Sales Manager, Perfrance: Imprezy targowe organizowane przez Targi Lipskie GmbH mają w sobie coś z dystyngowanych wydarzeń, a szczegóły i detale świadczą o największej staranności dołożonej przy ich organizacji. Po tym, jak nasz prezes Matthieu Reumaux odwiedził targi CosmeticBusiness w Monachium i dowiedział się o przygotowaniach do polskiej edycji, natychmiast podjął decyzję o naszym uczestnictwie.
Szczególnie drugi dzień warszawskiej imprezy przyniósł nam bardzo dobre kontakty - zlecenia na produkcję marek własnych od firm z Niemiec i Iranu. Osobiście byłam również pod dużym wrażeniem standardów tych targów. Program ramowy, towarzyszący targom, w którym również uczestniczyłam, jako prelegent, był cenną wartością dodaną. Wykłady, które skierowane były tak dla wystawców, jak i odwiedzających, były okazją spotkania specjalistów w jednym miejscu.


 


+ Najnowsza informacja prasowa +

Bogaty program konferencji oraz szeroka oferta nowości produktowych podczas CosmeticBusiness Poland 2017

Przemysł kosmetyczny cechuje niezwykły dynamizm i silna koncentracja na aktualnych trendach w branży. Przedstawiciele świata beauty stale poszukują nowych i innowacyjnych pomysłów dla swoich produktów oraz pilnie obserwują bieżące i nadchodzące trendy. Sprawdzoną platformą odpowiadającą na te potrzeby są targi......